Help: veelgestelde vragen


Bestellen 

1. Waarom moet ik voor Arena Bloemen kiezen?

2. Waarom zijn jullie bloemen verser en van betere kwaliteit?

3. Hoe bestel ik bloemen of andere producten op de website van Arena Bloemen?

4. Hoe kan ik producten van Arena Bloemen via de website betalen?

5. Kan ik via de telefoon bestellen?

6. Ik ben niet in Nederland. Kan ik toch bloemen of andere producten bestellen voor iemand in Nederland?

7. Hoe verzend ik bloemen of andere producten naar iemand in het buitenland?

Betalen

8. Kan ik contant of met een cheque betalen?

Veiligheid en privacy

9. Is de site van Arena Bloemen veilig?

10. Deelt of verkoopt Arena Bloemen mijn privégegevens aan derden?

Bezorgen

11. Worden de bloemen in een vaas geleverd?

12. Hoe worden de bloemen verpakt?

13. Kan ik anoniem bloemen versturen?

14. Naar welke regio's verstuurt Arena Bloemen producten?

15. Wat is jullie bezorgbeleid?

16. Wat zijn de bezorgkosten?

17. Kan Arena Bloemen vandaag nog mijn bestelling bezorgen?

18. Voor welk tijdstip moet ik mijn bestelling geplaatst hebben als ik de volgende dag wil laten bezorgen?

19. Kunnen jullie op een specifieke datum en tijdstip bezorging garanderen?

20. Bezorgt Arena Bloemen ook bloemen op een zondag?

21. Kunnen jullie bloemen bezorgen naar zakelijke adressen of ziekenhuizen?

22. Wanneer worden de bloemen bezorgd?

23. Wat gebeurt er wanneer de ontvanger niet aanwezig is op het tijdstip van bezorgen?

Bestelstatus

24. Wat is de status van mijn bestelling?


1. Waarom moet ik voor Arena Bloemen kiezen?

Omdat géén enkele andere online bloemist hetzelfde biedt als Arena Bloemen. Onze bloemen komen direct van de bloemenveiling, waarmee we vertragende en kostenverhogende tussenhandelaren overslaan. Dit betekent dat onze boeketten en arrangementen:

  • Ongelofelijk vers & kwalitatief zijn – onze bloemen kunnen binnen 24 uur na verwerken bij u zijn.

  • Buitengewoon betaalbaar zijn – we rekenen onze besparingen door naar onze klanten.

  • Innovatief en origineel zijn – we kunnen elke bloemsoort krijgen die u maar kunt bedenken, waarmee we zowel tijdloze klassiekers als moderne en eigentijdse boeketten samenstellen.

Bij ons komt de klant op de eerste plaats. Wij willen bloemenliefhebbers dat bieden wat ze verdienen: het beste tegen betaalbare prijzen. Zo simpel kan het zijn! 

2. Waarom zijn jullie bloemen verser en van betere kwaliteit?

Onze bloemen zijn verser en van betere kwaliteit dan bijna alle andere Nederlandse bloemisten om een aantal redenen. We kopen al onze bloemen zelf, direct van de bloemenveilingen en slaan daarmee tussenhandelaren die een vertragende werking kunnen hebben over. We kopen redelijk grote partijen in, waardoor we goede prijzen krijgen, ook namens onze klanten. En we hebben geen luxe kantoren die we in onze prijzen doorberekenen.

Onze bloemen verblijven bovendien slechts een korte periode in onze koelingen voordat we ze naar onze klanten versturen, aangezien we elke dag nieuwe bloemen inkopen in plaats van één keer per week zoals de meeste bloemisten dat doen. Dit allemaal betekent dat als u bij Arena Bloemen bestelt, u verse bloemen van betere kwaliteit krijgt die veel minder lang onderweg zijn. Als u meer wilt weten over Arena Bloemen, klik dan alstublieft hier.

3. Hoe bestel ik bloemen of andere producten op de website van Arena Bloemen?

We hopen dat dit redelijk simpel is. Bekijk onze producten op de website en als u iets gevonden heeft wat u interessant vindt, klik dan op 'bestellen'. Dit brengt u bij de verwerking van uw bestelling. U kunt dan of op 'verder winkelen' klikken in de linker kolom, of de verschillende stappen volgen om uw bestelling te betalen. Zo kunt u ons laten weten waar en naar wie het product verstuurd moet worden en natuurlijk de betaling in orde maken. Bij de volgende vraag kunt u meer lezen over hoe u onze producten kunt betalen. 

4. Hoe kan ik producten van Arena Bloemen via de website betalen?

We accepteren verschillende betaalmethodes op onze website:
1.    iDEAL (u rekent onze producten af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank)
2.    Creditkaart (we accepteren MasterCard of Visa)
3.    PayPal (reken af via uw eigen PayPal-account)
4.    Internationale betaalkaarten (internationale klanten kunnen kaarten van Maestro, Switch of Solo gebruiken)

Wilt u meer uitleg over hoe u online met deze bethaalmethodes kunt betalen? Open dan onze aparte betaalmethode pagina voor meer informatie. Uw browser moet hiervoor wel pop-up menu's toestaan.

5. Kan ik via de telefoon bestellen?

Ja u kunt via de telefoon bestellen. Bel ons op +31 6 12149198. U kunt ook een email sturen naar klanten@arenabloemen.nl als u een vraag hebt en iemand van ons team zal u zo snel mogelijk antwoord geven. We proberen uw email doordeweeks nog dezelfde dag te beantwoorden, maar dit is helaas niet altijd mogelijk . We raden u aan uw betaalgegevens niet via de email te versturen aangezien emails niet geëncrypteerd zijn en onderschept kunnen worden.

NB. Arena Bloemen biedt geen 24-uurs klantenservice. Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 09:00 tot 17:00, op zaterdag en zondag is onze vrije dag! 

6. Ik ben niet in Nederland. Kan ik toch bloemen of andere producten bestellen om naar iemand in Nederland te versturen?

Ja, dat kan, zolang u online kunt betalen via iDEAL, een creditkaart of een account heeft bij PayPal. We geven de voorkeur aan iDEAL maar accepteren ook de meest gebruikte creditcards en u kunt ook met PayPal betalen. 

7. Hoe verzend ik bloemen of andere producten naar iemand in het buitenland?

Kijkt u voor ons internationale assortiment op deze pagina. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 6 12149198 of via klanten@arenabloemen.nl en we proberen u verder te helpen. 

8. Kan ik contant of met een cheque betalen?

Normaal gesproken niet. We zijn een online bedrijf en verwerken daarom al onze betalingen op afstand. Om bij Arena Bloemen te bestellen heeft u internetbankieren (iDEAL), een creditcard of een PayPal account nodig.

9. Is de site van Arena Bloemen veilig?

Absoluut. Onze website is veilig en voldoet aan alle normen die u verwacht van een online bedrijf. We gebruiken altijd een beveiligde verbinding wanneer u een bestelling plaatst of inlogt op onze site. In dit geval maken we gebruik van een Secure Socket Layer (SSL), waarmee we veilig de gegevens van onze website met een browser uitwisselen. Onze betalingen worden in Nederland veilig uitgevoerd door iDEAL en internationaal worden we ondersteund door PayPal (een onderdeel van eBay Inc. en wereldwijd hét online leidinggevende betalingssysteem). Onze site is bovendien als veilig geaccrediteerd door Geotrust.

10. Deelt of verkoopt Arena Bloemen mijn privégegevens aan derden?

Nee, absoluut niet en wij denken net als iedereen dat spammen zinloos is. Als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrieven zullen we u informatie versturen die gerelateerd is aan Arena Bloemen, inclusief kortingen op onze producten. We zullen uw naam of gegevens niet verstrekken aan andere bedrijven. Arena Bloemen is geregistreerd bij de Data Protectie Wet 1998. Om ons privacybeleid te lezen, klik hier

11. Worden de bloemen in een vaas geleverd?

Sommige van onze bloemstukken worden geleverd in een vaas, die in de prijs is inbegrepen (als er een vaas afgebeeld staat bij het plaatje van het product, dan is de vaas inbegrepen). Als de producten geen vaas afgebeeld hebben, dan kunt u alsnog een vaas toevoegen door onderaan het product de 'Voeg Vaas Toe' link aan te klikken, of door een vaas toe te voegen bij uw bestelproces. 

12. Hoe worden de bloemen verpakt?

Onze producten worden verpakt in mooi papier en cellofaan papier. De meeste van onze bloemen zijn handgebonden boeketten en worden vervoerd in een speciaal waterzakje zodat de bloemen niet uitdrogen. De producten worden verpakt in een grote Arena Bloemen doos om de bloemen en andere producten te beschermen tegen het vervoer. 

13. Kan ik anoniem bloemen versturen?

Ja dat kan. Vanwege dataprotectie wordt alle informatie die u ons verschaft anoniem gehouden. De ontvanger ziet alleen dat wat u op het kaartje bij uw bestelling zet (als u tenminste een kaartje toevoegt). Als u wilt dat de ontvanger te weten komt van wie de bloemen afkomstig zijn, zet dan uw naam op het kaartje (uw bestelling wordt altijd anoniem geleverd, als u uw naam niet vermeldt). 

14. Waar verstuurt Arena Bloemen naartoe?

We leveren door Nederland en België. Raadpleeg alstublieft onze informatie over bezorgen voor verdere details. 

15. Wat is jullie bezorgbeleid? 

Arena Bloemen heeft een standaard bezorgoptie die inhoudt dat uw bestelling in Nederland van dinsdag - zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur geleverd wordt. In België leveren we van dinsdag - vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.  We kunnen helaas geen garanties geven over het tijdstip waarop onze producten geleverd worden. In Nederland wordt uw bestelling geleverd door onze distributiepartner Packs en in België door DPD. Arena Bloemen hanteert een 100% tevredenheidsgarantie: in het onwaarschijnlijke geval dat er problemen zijn met uw bestelling, zullen we u de bestelling opnieuw versturen of een gedeelte van uw geld teruggeven. Voor verdere informatie, raadpleeg alstublieft onze pagina over bloemen bezorgen, de algemene voorwaarden van onze site en onze 100% tevredenheidsgarantie.

16. Wat zijn de bezorgkosten?

Dat hangt af van de bezorgoptie. Onze standaard bezorgoptie houdt in dat uw bestelling tussen 08:00 en 18:00 uur geleverd wordt (Nederland van di - za en België van di - vrij) en deze optie kost € 5.99 (excl. BTW). Voor deze optie moeten wij uw bestelling om 16:00 uur de vorige dag binnen hebben. In Nederland kunnen we bovendien levering in specifiek de ochtend realiseren. Uw bestelling wordt dan gegarandeerd tussen 08:00 - 13:00 geleverd. Voor deze optie moeten we € 15,99 in rekening brengen. We vragen deze kosten enkel omdat onze distributiepartner deze bedragen aan ons doorrekent. Houd u er rekening mee dat tijdens drukke periodes als Valentijn en Moedersdag de bezorgkosten duurder kunnen zijn. De exacte kosten worden altijd getoond wanneer u een bezorgdatum heeft gekozen tijdens het afrekenen van uw bestelling. Voor meer informatie raadpleeg alstublieft onze algemene voorwaarden.

17. Kan Arena Bloemen vandaag nog mijn bestelling bezorgen?

Helaas kunnen wij op dit moment nog geen bloemen en andere producten op dezelfde dag leveren. We doen ons uiterste best om deze mogelijkheid zo snel mogelijk aan u aan te bieden. Wilt u meer informatie over de stand van zaken, neem dan contact met onze klantenservice op via +31 6 12149198 of via klanten@arenabloem.nl.

18. Voor welk tijdstip moet ik bloemen of andere cadeaus besteld hebben als ik ze de volgende dag wil laten bezorgen?

Om uw bloemen of andere cadeaus nog de volgende dag te laten bezorgen, moeten wij uw bestelling voor 15:00 op de dag ervoor binnen hebben. We leveren in Nederland van dinsdag tot en met zaterdag en in België van dinsdag tot en met vrijdag.

19. Kunnen jullie op een specifieke datum of tijd bezorging garanderen?

Met onze standaard bezorgoptie kunnen we dat niet. Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice kunnen we echter wel altijd kijken of we u verder kunnen helpen.

20. Bezorgt Arena Bloemen ook bloemen op een zondag?

We bieden geen standaard zondaglevering aan. Dit kan mogelijkerwijs wel op aanvraag. Hier zitten dan sowieso extra bezorgkosten aan vast. Neem alstublieft contact op met de klantenservice via de telefoon op +31 6 12149198 of email ons om de mogelijkheden te bespreken. 

21. Kunnen jullie bloemen bezorgen naar zakelijke adressen of ziekenhuizen?

Ja, Arena Bloemen bezorgt ook naar zakelijke adressen en ziekenhuizen. Om er zeker van te zijn dat de bloemen bij de juiste persoon bezorgd kunnen worden, is het in dit geval extra belangrijk dat u ons de volledige en juiste gegevens verschaft over de ontvanger. Inclusief de volledige naam, afdeling en het volledige adres van het ziekenhuis. U moet ook controleren of het ziekenhuis wel bloemen accepteert. Zorgt u er alstublieft voor dat u ons bij een zakelijk adres zoveel mogelijk informatie verstrekt in het veld voor de bezorginstructies (bij de verwerking van uw bestelling). 

22. Wanneer worden de bloemen bezorgd?

Onze normale bezorgtijden zijn van 08:00 's ochtends tot 18:00 's avonds. We bieden in Nederland ook ochtend leveringen aan (van 08:00 - 13:00). Voor deze optie moeten we € 10,- extra in rekening brengen. We vragen deze kosten enkel omdat onze distributiepartner deze kosten aan ons doorrekent.

23. Wat gebeurt er wanneer de ontvanger niet aanwezig is op het tijdstip van bezorgen?

Als de ontvanger niet thuis is op het moment dat we uw bestelling leveren, zullen we proberen de bestelling veilig achter te laten. Als dit niet mogelijk is zullen we proberen de bestelling bij de buren te leveren. In beide gevallen wordt er een briefje achtergelaten voor de ontvanger om hem te informeren.

In het geval dat we niet in staat zijn om de bloemen veilig achter te laten, of bij de buren af te geven, zal onze distributiepartner een briefje door de brievenbus doen om te vragen of de ontvanger dezelfde dag nog contact op kan nemen voor het regelen van een herlevering. Als de bestelling niet succesvol geleverd kan worden, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals geprobeerd af te leveren. Wanneer de ontvanger dan weer niet thuis is, dan wordt de bestelling naar een depot van onze distributiepartner gebracht en wordt er een briefje door de brievenbus gedaan waarop een telefoonnummer vermeld staat. De ontvanger kan dit nummer bellen om de bestelling op te komen halen.

24. Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt de status van uw bestelling te alle tijden controleren door op de bestellink te klikken aan de rechter bovenkant van uw bevestigingsemail. U kunt ons ook bellen op +31 6 12149198. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00. We beantwoorden mogelijkerwijs ook telefoontjes buiten deze tijden, maar kunnen dit niet garanderen.

NB. we versturen u een email als we een bevestiging ontvangen dat uw bestelling succesvol is geleverd. Als u ons uw mobiele telefoonnummer heeft gegeven bij de bestelling, dan zullen we u ook een gratis smsje versturen wanneer de bestelling is geleverd. 

Terug naar boven

Bezorg informatie:



We bezorgen Dinsdag tot en met Zaterdag van 08:00 tot 18:00 (levering op zon en feestdagen is niet mogelijk).
De volgende dag levering als de order voor 16:00 geplaatst is.

Voor meer informatie klik hier of bel ons op 0800 3377 990.
 
Onze 100% tevredenheidsgarantie

Reacties van klanten


  • 28 november 2011
    Many thanks for your excellent services. My sister was very impressed by the flowers and how you presented It. Tot ziens Gerda
  • 24 november 2011
    Bedankt Arena bloemen, we'll meet again Groetjes !
  • 24 november 2011
    Beste Arena Team, Ze was zeer blij. Bedankt! groetjes
  • 17 november 2011
    Beste Arena, De ontvanger heeft het boeket ontvangen en liet weten dat ze het zeer mooi vindt. Bedankt daar voor !!!!!
  • 17 november 2011
    Nog hartelijk bedankt voor de mooie bloemen. Mijn ma was heel tevreden over de levering, in een grote doos, met het kaartje, de chocolaat enz.. Echt, de levering was TOP, de bloemen TOP, de verpakking TOP, dus in een woord UITSTEKEND. Nog 1000 maal bedankt aan arenabloemen.nl, jullie zijn professionnele zakenmensen, BRAVO. Tot spoedig.

  • --- Do not edit below this line (rotation scripts could be damaged)


--- Do not edit below this line (rotation scripts could be damaged) ---
 

Lees meer Lees meer

Bloemen Bezorgen

Welkom bij Arena Bloemen. Wij zijn dol op bloemen en planten. Nog liever zien we gelukkige klanten. Daarom maken we geen gebruik van tussenpersonen en kopen we direct van Nederlandse bloemenveilingen. Dit betekent dat onze bloemen zowel ongelofelijk vers als waar voor uw geld zijn. Wat u ook kiest, we garanderen dat de ontvanger verrast zal zijn.

Arena Bloemen is een van de grootste bloemen bezorgbedrijven in Groot-Brittannië. Dat is geen verrassing als u kijkt naar onze toewijding voor de kwaliteit van onze boeketten en klantenservice. Onze bloemen zijn geschikt of gebonden door onze hoog opgeleide bloemisten. We kunnen onze bloemen de volgende dag door het hele land bezorgen. Bestel online of bel ons vriendelijke klantenservice team.

We hebben sterke bloemsierkunst en ethische referenties. We zijn de eerste bloemist die geaccrediteerd is met Fair Flowers Fair Plants in Groot-Brittannië en we bieden een grote selectie prachtige bloemen en cadeaus aan. U kunt chocolade, ballonnen, wijn, champagne, foto’s en zelf een videobericht aan uw bestelling toevoegen om deze volledig persoonlijk te maken voor de ontvanger, of u nu bloemen stuurt voor een verjaardag, Moederdag, Valentijnsdag, Kerstmis of om iemand te bedanken.

Seizoen bloemen: Met de zomer komt een nieuwe selectie prachtig geurende bloemen.  Pioenen, violieren en Delphinium zijn het populairst.

Internationale bloemenbezorging
: gebruik Arena Bloemen voor internationale bloemenbezorging; wij bezorgen boeketten internationaal de volgende dag of zelfs dezelfde dag nog (afhankelijk van het boeket en land waarin de ontvanger woont). Hier kunt u meer informatie vinden over internationale bezorging.

Begrafenisbloemen: rouw kan een emotionele tijd zijn en uw heeft hierbij behoefte aan een bloemist die extra zorg schenkt aan gevoelige bezorging. Kies uit onze selectie begrafenis bloemstukken of boeketten.

Op maat gemaakte boeketten: Onze getalenteerde bloemisten kunnen op maat gemaakte bloemstukken creëren voor iedere gelegenheid, of u nu op zoek bent naar een speciaal cadeau, bedrijfsbloemen of tafelstukken. Hier ziet u een aantal voorbeelden van onze designer bloemen.