Bloemen Op Gelegenheid > Beterschap Bloemen

Wanneer iemand thuis ziek op bed ligt of in een ziekenhuis, is het altijd leuk diegene op te vrolijken met een beterschapsbloemetje. Bloemen helpen ons herinneren aan de betere tijden die nog kunnen komen en bloemen hebben daadwerkelijk een genezende werking! Arena Bloemen stelt met zorg uw beterschapsboeket samen.

Beterschap wensen 

Iemand beterschap wensen is een lief gebaar. Traditioneel gezien wensen we iemand in de Nederlandse taal 'van harte beterschap'. Dit kan door het versturen van een kaartje, een fruitmand en natuurlijk een boeket bloemen. Meestal proberen we hiermee iemand op te vrolijken, want als iemand ziek is kan diegene wel een steuntje (of bloemetje) in de rug gebruiken.

Zoek je naar iets anders? Probeer deze populaire categorieën.

Bloemen Minder Dan €30
Verjaardag Bloemen
Rozen
Luxe Producten
Geboorte Bloemen
Internationale Bloemen
Speciale Aanbieding

Bezorg informatie:



We bezorgen Dinsdag tot en met Zaterdag van 08:00 tot 18:00 (levering op zon en feestdagen is niet mogelijk).
De volgende dag levering als de order voor 16:00 geplaatst is.

Voor meer informatie klik hier of bel ons op 0800 3377 990.
 
Onze 100% tevredenheidsgarantie

Reacties van klanten


  • 28 november 2011
    Many thanks for your excellent services. My sister was very impressed by the flowers and how you presented It. Tot ziens Gerda
  • 24 november 2011
    Bedankt Arena bloemen, we'll meet again Groetjes !
  • 24 november 2011
    Beste Arena Team, Ze was zeer blij. Bedankt! groetjes
  • 17 november 2011
    Beste Arena, De ontvanger heeft het boeket ontvangen en liet weten dat ze het zeer mooi vindt. Bedankt daar voor !!!!!
  • 17 november 2011
    Nog hartelijk bedankt voor de mooie bloemen. Mijn ma was heel tevreden over de levering, in een grote doos, met het kaartje, de chocolaat enz.. Echt, de levering was TOP, de bloemen TOP, de verpakking TOP, dus in een woord UITSTEKEND. Nog 1000 maal bedankt aan arenabloemen.nl, jullie zijn professionnele zakenmensen, BRAVO. Tot spoedig.

  • --- Do not edit below this line (rotation scripts could be damaged)


--- Do not edit below this line (rotation scripts could be damaged) ---
 

Lees meer Lees meer

Stuur beterschap bloemen

Wanneer iemand ziek wordt en u ze op wilt vrolijken met bloemen, dan is het beter om ze rechtstreeks naar hun huis-of werkadres te sturen. Het is waarschijnlijk ook een goed idee om een vaas met de bloemen mee te sturen. Als iemand zich niet goed voelt, kan zelfs de eenvoudigste taken voelt als een enorme inspanning, zodat het versturen van een vaas met uw bloemen een aardige, zorgzame toevoeging kan zijn.

Het kiezen van de juiste bloemen om iemand beterschap te wensen is niet al te lastig. Het is het beste om te gaan voor iets licht en vrolijks, in plaats van gewone bloemen. Als u weet wat voor soort bloemen de ontvanger mooi vindt, is dat nog beter.

Vaak willen mensen bloemen versturen om iemand een spoedig herstel te wensen in een ziekenhuis, maar dit kan lastig zijn. Niet alle ziekenhuisafdelingen accepteren bloemen - en sommige ziekenhuizen aanvaarden helemaal geen beterschap bloemen. Onze klantenservice-afdeling adviseert dat u bij een ziekenhuis navraagt voordat u een bestelling plaatst. Er is een vakje bij betaling dat u aan kunt vinken indien de bestelling voor een ziekenhuis is, zodat de bezorgers weten dat een ziekenhuis betreft en zijn zeer specifiek kunnen zijn als het ziekenhuis voorheen levering geweigerd heeft.

Het is vrij makkelijk om bij een ziekenhuis na te vragen of ze beterschap bloemen accepteren door ze te bellen, of dit op de website te controleren. Veel ziekenhuizen hebben hun regeling betreffende bloemen op internet geplaatst en u kunt vaak zien precies welke afdeling wel of niet bloemen accepteert. U moet hiervoor wel weten op welke afdeling de patiënt ligt.

Veel ziekenhuizen hebben eigen vazen voor beterschap bloemen, waardoor het aan te raden is geen vaas aan uw bestelling toe te voegen (soms worden vazen niet geaccepteerd, zelfs wanneer de bloemen dat wel zijn). Het is het best om dit bij het ziekenhuis na te vragen, of om onze vriendelijke klantenservice raad te plegen.